آگهی فراخوان عمومی شناسایی سرمایه ­گذار (نوبت اول)

سازمان گسترش لوگو

در اجرای تبصره 3 اصلاحی ذیل بند الف ماده 3 قانون اجرای سیاست­های کلی اصل 44 قانون اساسی در خصوص توسعه صنعتی مناطق کمتر توسعه­یافته کشور از طریق مشارکت بخش غیردولتی توانمند با سازمان­های توسعه­ای، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در نظر دارد نسبت به شناسایی و ارزیابی فعالان بخش صنعت و تجارت که از توانمندی مالی، فنی و صنعتی مناسب جهت اجرای طرح­های صنعتی برخوردار می­باشند، اقدام نماید. کلیات طرح مورد نظر به شرح ذیل می­باشد:

عنوان طرحمحل اجرابرآورد مبلغ سرمایه­گذاری کلپیش­بینی تامین منابع مالی طرح
طرح احداث واحد تولید الیاف شیشه مرندشهرستان مرند، استان آذربایجان شرقی87.250.000 یورو + 7.106.011 میلیون ریالتسهیلات ارزی، سرمایه شرکت سهامداران
شرح کلی طرح و موارد کاربرد آنطرح احداث واحد تولید الیاف شیشه مرند یکی از طرح­های استراتژیک حوزه صنعت و توسعه­ساز صنایع پیشرفته کامپوزیتی می­باشد. تولید الیاف شیشه به دلیل کاربرد آن در تقویت کامپوزیت­های مورد استفاده صنایع ساختمانی، خودروسازی، نظامی، صنایع دریایی، تولید لوله­های GRP، GRV و GRE، ساخت پره­های توربین بادی و … از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در راستای اجرای این طرح شرکتی به ثبت رسانده و آن شرکت زمین اجرای طرح را در ناحیه صنعتی زنوز به مساحت 10 هکتار خریداری نموده است. زمین مذکور دیوارکشی شده و دارای ساختمان نگهبانی می­باشد. همچنین کلیه مجوزهای مورد نیاز جهت دریافت تسهیلات خارجی توسط آن شرکت از سازمان­های ذی­ربط اخذ شده است. سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از طریق درج این آگهی به دنبال شناسایی متقاضیان مشارکت در شرکت مذکورجهت تکمیل طرح می­باشد.
مدت اجراظرفیت اسمی تولیدمحصولات
24 ماه30.000 تن الیاف شیشه در سالمت، تیشو و پارچه
مزایای اجرای طرحایجاد ارزش افزوده مناسب و استفاده از ذخایر غنی کشورانتقال موثر دانش فنی و تکنولوژی تولید الیاف پیشرفته در کشور جلوگیری از خروج ارز با توجه به میزان واردات بالاشاخص های مطلوب اقتصادی طرحاشتغالزایی به صورت مستقیم و غیر مستقیمرونق و راه اندازی صنایع تکمیلی با توجه به تولید محصول پایه ای الیاف شیشهبومی سازی تکنولوژی و آموزش و تربیت متخصصان در زمینه الیاف شیشه
مزایای رقابتی محصولات طرحتولید تحت برند معتبر چینی و مطابق با استانداردهای روز اروپاتولید الیاف نوع ECR، خواصی بهتر از نوع E، فاقد بور و فلوئور، دوستدار محیط زیستالیاف تولیدی دارای مقاومت شیمیایی بسیار بالا، افزایش عمر کوره

شرایط متقاضیان سرمایه­گذاری

  1. احراز توانمندی فنی و مدیریتی طبق معیار فرم های ارزیابی پیوست جهت انجام سرمایه گذاری به نحوی که دارای مزیت و سوابق اجرایی مفید و مرتبط درخصوص موضوع طرح باشند.
  2. احراز توانمندی مالی طبق معیارهای مشخص شده در فرم های فوق الذکر جهت تامین منابع مالی مورد نیاز سرمایه گذاری مورد نظر (آورده نقدی…….) و نیز امکان ارائه وثائق متناسب با سهم خود نزد بانکها.

نحوه ارائه مدارک سرمایه­گذاری

از کلیه اشخاص حقوقی غیردولتی که مایل به مشارکت با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در اجرای این طرح می­باشند، دعوت بعمل می آید با مراجعه حضوری ضمن کسب اطلاعات تکمیلی درخصوص طرح مزبور و اساسنامه مشارکت، نسبت به دریافت و تکمیل فرمها، اطلاعات و مدارک و مستندات مرتبط با این فراخوان اقدام نمایند و درخواست خود به همراه مدارک، مستندات و فرمهای تکمیل شده را با ذکر میزان سهم مورد نظر برای مشارکت، پس از انتشار آگهی، در پاکت دربسته به آدرس تهران – خیابان کارگرشمالی – خیابان فرشی مقدم- انتهای بلوار جانبازان جنوبی – کوچه بیست و پنجم – پلاک3- طبقه دوم بمنظور ثبت اطلاعات تحویل نمایند یا از طریق ایمیل Info@mgfco.ir ارسال نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =